Онлайн курс з методики викладання мови іврит

Пост-реліз

МІЖНАРОДНИЙ ОСВІТНІЙ ОНЛАЙН КУРС З МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МОВИ ІВРИТ

 

13-16 липня 2020 року відбувся освітній онлайн курс з методики викладання мови іврит для вчителів, викладачів і науковців.

Організатори курсу:

Мікі Кацбург, директор Всесвітнього центру єврейської освіти (Ізраїль, м. Єрусалим);

Наталія Бакуліна, к.пед.наук, директор Центру єврейської освіти України, старший науковий співробітник відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України.

Курс проводила: Мейрав Кравець, провідний методист Всесвітнього центру єврейської освіти (Ізраїль, м. Єрусалим – США, м. Флорида).

Мета курсу: підвищення фахової кваліфікації вчителів мови іврит, отримання сучасних інструментів і методик для подальшого здійснення процесу дистанційного та/або змішаного навчання мови іврит.

Курс проходив у формі серії онлайн майстер-класів.

Учасники курсу: вчителі мови іврит закладів загальної середньої освіти України (м. Київ, м. Чернівці), викладач мови іврит Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, старший науковий співробітник відділу навчання мов національних меншин і зарубіжної літератури Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, директор Центру єврейської освіти України, а саме:

Ольга Щербак, вчителька івриту Комунального закладу освіти «Чернівецька спеціалізована школа ОРТ І-ІІІ ступеня №41 з вивченням єврейського етнокультурного компонента» (Україна, м. Чернівці);

Аліна Шафра, вчителька івриту Комунального закладу освіти «Чернівецька спеціалізована школа ОРТ І-ІІІ ступеня №41 з вивченням єврейського етнокультурного компонента» (Україна, м. Чернівці);

Яна Ряба, вчителька івриту Комунального закладу освіти «Чернівецька спеціалізована школа ОРТ І-ІІІ ступеня №41 з вивченням єврейського етнокультурного компонента» (Україна, м. Чернівці);

Марина Олексенко, вчителька івриту Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 141 «ОРТ» («Освітні ресурси та ттехнологічний тренінг м. Києва») (Україна, м. Київ);

Тетяна Зарицька, вчителька івриту Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 141 «ОРТ» («Освітні ресурси та ттехнологічний тренінг м. Києва») (Україна, м. Київ);

Ванда Майданик, вчителька івриту Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 141 «ОРТ» («Освітні ресурси та ттехнологічний тренінг м. Києва») (Україна, м. Київ);

Юлія Найдич, вчителька івриту Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 141 «ОРТ» («Освітні ресурси та ттехнологічний тренінг м. Києва») (Україна, м. Київ);

Юлія Кадкіна, вчителька івриту Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 141 «ОРТ» («Освітні ресурси та ттехнологічний тренінг м. Києва») (Україна, м. Київ);

Марія Сіра, вчителька івриту Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 141 «ОРТ» («Освітні ресурси та ттехнологічний тренінг м. Києва») (Україна, м. Київ);

Ольга Яковлева, викладач курсу з мови іврит Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського (Україна, м. Київ);

Наталія Бакуліна, к.пед.наук, директор Центру єврейської освіти України, старший науковий співробітник відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України.

У результаті дистанційного навчання освітяни набули нових знань і підвищили рівень професіональних компетентностей у сфері методики викладання мови іврит, зокрема:

  • познайомилися з новими асинхронними інструментами та платформами дистанційного та / або змішаного навчання,
  • опановували різноманітні методики для здійснення словникової роботи, навчання різним видам мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письма), розвитку мовних навичок у ході дистанційного та/або змішаного навчання;
  • обговорювали форми роботи для засвоєння нової лексики на різних етапах навчання відповідно до рівня володіння мовою іврит і віковими особливостями учнів;
  •  отримали методичні рекомендації щодо роботи з текстами різних жанрів і стилів, вчилися будувати систему роботи з ними для удосконалення комунікативної компетентності учнів,
  • обмінялися досвідом з колегами із інших країн світу, та навіть з інших континентів!

Аналіз анкет зворотного зв’язку продемонстрував високу оцінку прослуханого курсу та виявив зацікавленість до інших тем і участі у подальших освітніх заходах із підвищення кваліфікації з методики навчання мови іврит.

Після проходження даного освітнього курсу освітяни отримали сертифікати про підвищення кваліфікації. Цей документ дозволить у подальшому проходити атестацію та за бажанням сертифікацію з фаху за спеціальністю «теорія та методика викладання» (мова іврит).

Кожний день курсу був оприлюднений на сайті та сторінці Фейсбук Центру єврейської освіти України, дякуючи роботі Вікторії Мінєєвої, координатора освітніх програм ЦЄОУ:

http://jecu.org.ua/

https://www.facebook.com/pg/jecu.org.ua/posts/?ref=page_internal

Центр єврейської освіти України висловлює щиру подяку керівництву та співробітникам Всесвітнього центру єврейської освіти, особливо директору Мікі Кацбургу та методисту Шелі Ехрліч, за плідну співпрацю та надання можливості долучити освітян до якісного процесу дистанційного навчання та розвитку професійних комепетнтностей педагогів України.

Сподіваємось на розширення нашої співпраці заради розвитку єврейської освіти в діаспорі та Ізраїлі.

 

З повагою, Наталія Бакуліна.